Μια εκδοχή της Κόλασης που ανακαλύφτηκε κατά τη διάρκεια κατεδάφισης στο Παρίσι
Μια ομάδα εργατών κατεδάφισης στο Παρίσι ανακάλυψε ένα μυστηριώδες ξύλινο κουτί στα χαλάσματα ενός κτιρίου.
Το κουτί, το οποίο είχε τυλιχτεί με παλιές στρατιωτική ζώνες, περιείχε μια συλλογή από φωτογραφίες που απεικονίζουν έναν ηδονιστικό κόσμο γεμάτο με μεθυσμένους διαβόλους, απειλητικούς σκελετούς και μισόγυμνων γυναικών.
Ένα ανώνυμο σημείωμα που βρέθηκε θαμμένο ανάμεσα στις εικόνες έλεγε:
Αυτό είναι το έργο της ζωής μου, είναι, επομένως, ότι ονειρεύτηκα για την κόλαση. Αν τα οράματά μου είναι αληθινά, τότε οι κακοί να είστε βέβαιοι, η μετά θάνατον ζωή θα είναι γλυκιά.
Αυτό που ανακάλυψαν οι εργάτες εκείνη την ημέρα ήταν μια σειρά από φωτογραφίες γνωστές ως Les Diableries (Οι Διαβολικοί).
Κάθε σκηνή της σειράς είναι σύνθεση ενός περίτεχνου διοράματος από γύψο και άργιλο και στολισμένου με μικροσκοπικά αντικείμενα.
Δημιουργήθηκε στο Παρίσι στα 1860 και τυπώθηκαν με τη μορφή στερεοσκοπικών διαφανειών που, όταν κάποιος τις έβλεπε με ειδικούς φακούς, έβλεπε ένα τρισδιάστατο αποτέλεσμα.
Οι φωτογραφίες επανεκδόθηκαν το 1978, με τίτλο Diableries: La Vie Quotidienne Chez Satan.
Πηγή
Το κουτί, το οποίο είχε τυλιχτεί με παλιές στρατιωτική ζώνες, περιείχε μια συλλογή από φωτογραφίες που απεικονίζουν έναν ηδονιστικό κόσμο γεμάτο με μεθυσμένους διαβόλους, απειλητικούς σκελετούς και μισόγυμνων γυναικών.
Ένα ανώνυμο σημείωμα που βρέθηκε θαμμένο ανάμεσα στις εικόνες έλεγε:
Αυτό είναι το έργο της ζωής μου, είναι, επομένως, ότι ονειρεύτηκα για την κόλαση. Αν τα οράματά μου είναι αληθινά, τότε οι κακοί να είστε βέβαιοι, η μετά θάνατον ζωή θα είναι γλυκιά.
Αυτό που ανακάλυψαν οι εργάτες εκείνη την ημέρα ήταν μια σειρά από φωτογραφίες γνωστές ως Les Diableries (Οι Διαβολικοί).
Δημιουργήθηκε στο Παρίσι στα 1860 και τυπώθηκαν με τη μορφή στερεοσκοπικών διαφανειών που, όταν κάποιος τις έβλεπε με ειδικούς φακούς, έβλεπε ένα τρισδιάστατο αποτέλεσμα.