ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Loading...

Αναφορά στη Mufon για ένα πολύ διαφορετικό είδος UFO στο Τέξας

Εδώ είναι η έκθεση που κατέθεσε στην MUFON:
Ένα ορθογώνιο UFO εθεάθη κοντά στο Hutto του Τέξας. . . Ήταν πολύ μεγάλο και το σχήμα του ήταν
ένα τέλειο ορθογώνιο, γκριζωπό / μαύρο χρώμα, βρίσκονταν κάτω από τα σύννεφα σαν ένα τεράστιο πανό.

Ήμουν σε οδήγηση προς το Taylor του Τέξας στον δρόμο Hi-Way 79 στα ανατολικά. Το μέγεθος του άγνωστου ιπτάμενου αντικειμένου ήταν περίπου όσο ένα γήπεδο ποδοσφαίρου, κατά τη γνώμη μου. Προχωρώντας όσο ήμουν σε οδήγηση με 55 μίλια ανά ώρα, πηγαίνα παράλληλα με αυτό .. Το παρακολούθησα για σχεδόν 5 λεπτά με δυσπιστία. Τότε ανέλαβα δράση και πήρα το αμέσως επόμενο δρόμο που διασταυρώνονταν με αυτό, και τότε απλά εξαφανίστηκε!

Αυτό είναι το 2ο UFO που έχω δει στη ζωή μου. Η άλλη ήταν το 1973 να πλανάται πάνω από τη λίμνη Decker κοντά στο Ώστιν του Τέξας.