Μόνο oι Έλληνες πιλότοι της Π.Α. μπορούν να το καταφέρουν αυτό
Στις 9 Ιουνίου 2011, μεταξύ Φούρνων και Σάμου οι χειριστές της Πολεμικής Αεροπορίας, Μ.Κουρτής και Μ.Μήτσιου, «έχασαν» ξαφνικά τον κινητήρα του διθέσιου Mirage 2000 με το οποίο πετούσαν.
Έτσι λοιπόν πήραν την γενναία απόφαση να το προσθαλασσώσουν αντί να εκτιναχθούν από τα καθίσματά τους αγνοώντας την προσωπική τους ασφάλεια.
Το αεροσκάφος ανελκύθηκε από βάθος εβδομήντα πέντε μέτρων από τη Μοίρα Κινητών Ομάδων της 206 Πτέρυγας Αεροπορικών Υποδομών (ΠΑΥ).
Στην επιχείρηση συμμετείχαν επίσης το 4ο ειδικό τάγμα Εθνοφυλακης, το Ναρκοθηρευτικό ΚΑΛΛΙΣΤΩ το αρματαγωγό ΡΟΔΟΣ και το λιμενικό σώμα καθώς και οι βαθυδύτες Σπυρίδων Κόλλας, Ανδρέας Ανδρικόπουλος και ο Απόστολος Κυπραίος, με το επαγγελματικό αλιευτικό σκάφος του, αφιλοκερδώς.
Οι πιλότοι σώθηκαν και το αεροσκάφος μετά την ανέλκυσή του επισκευάστηκε.
Δείτε το βίντεο και τις φωτογραφίες από την διαδικασία της ανέλκυσης:
Έτσι λοιπόν πήραν την γενναία απόφαση να το προσθαλασσώσουν αντί να εκτιναχθούν από τα καθίσματά τους αγνοώντας την προσωπική τους ασφάλεια.
Το αεροσκάφος ανελκύθηκε από βάθος εβδομήντα πέντε μέτρων από τη Μοίρα Κινητών Ομάδων της 206 Πτέρυγας Αεροπορικών Υποδομών (ΠΑΥ).
Στην επιχείρηση συμμετείχαν επίσης το 4ο ειδικό τάγμα Εθνοφυλακης, το Ναρκοθηρευτικό ΚΑΛΛΙΣΤΩ το αρματαγωγό ΡΟΔΟΣ και το λιμενικό σώμα καθώς και οι βαθυδύτες Σπυρίδων Κόλλας, Ανδρέας Ανδρικόπουλος και ο Απόστολος Κυπραίος, με το επαγγελματικό αλιευτικό σκάφος του, αφιλοκερδώς.
Οι πιλότοι σώθηκαν και το αεροσκάφος μετά την ανέλκυσή του επισκευάστηκε.
Δείτε το βίντεο και τις φωτογραφίες από την διαδικασία της ανέλκυσης: