Ηλεκτρικό αυτοκίνητο τροφοδοτείται με μηνύματα στο Twitter και το Facebook (Βίντεο)
Η μετατροπή ενός συμβατικού αυτοκινήτου σε ηλεκτρικό θεωρείται τόσο εύκολη σήμερα, που η Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Minddrive» από το Κάνσας...
ξεκίνησε τα τελευταία χρόνια να υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα στα σχολεία, σχετικά με τα οφέλη της νέας τεχνολογίας. Φέτος ωστόσο η οργάνωση ανέβασε το επίπεδο και ζήτησε από μια ομάδα μαθητών από πέντε σχολεία του Κάνσας να μετατρέψουν ένα παλιόKarmann Ghia του 1967 σε σύγχρονο ηλεκτροκίνητο όχημα, που τροφοδοτείται με αναρτήσεις στο Twitter και το Facebook.
Οι μαθητές στρώθηκαν αμέσως στη δουλειά. Στο πλαίσιο του προγράμματος «ξεγύμνωσαν» το αυτοκίνητο και άφησαν μόνο τον σκελετό του ώστε να το ξαναφτιάξουν από την αρχή, ενσωματώνοντας τη νέα τεχνολογία.
Αφού αντικατέστησαν την αρχική μηχανή με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου, οι μαθητές συνέδεσαν έναν υπολογιστή tablet στο κύκλωμα, ο οποίος τροφοδοτεί το αυτοκίνητο με ενέργεια όταν κάποιος κάνει σχόλια ή αναρτήσεις στην ιστοσελίδα του προγράμματος της «Minddrive» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Twitter, Facebook, Instagram και YouTube).
Τα μηνύματα δηλαδή μετατρέπονται σε «κοινωνικά βατ». Κάθε νέος follower στο Twitter τροφοδοτεί το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με πέντε βατ, ενώ ένα like σε μια φωτογραφία στο Instagram δίνει ένα βατ.
Την επόμενη εβδομάδα η Minddrive σχεδιάζει περιοδεία από το Κάνσας Σιτι στην Ουάσιγκτον με το πρωτότυπο όχημα για να προωθήσει το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα.
Για τη μετακίνηση θα χρειαστούν 71.040 κοινωνικά βατ. Δείτε εδώ λεπτομέρειες για την πρωτοβουλία της Minddrive.
ΠηγήΟι μαθητές στρώθηκαν αμέσως στη δουλειά. Στο πλαίσιο του προγράμματος «ξεγύμνωσαν» το αυτοκίνητο και άφησαν μόνο τον σκελετό του ώστε να το ξαναφτιάξουν από την αρχή, ενσωματώνοντας τη νέα τεχνολογία.
Αφού αντικατέστησαν την αρχική μηχανή με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου, οι μαθητές συνέδεσαν έναν υπολογιστή tablet στο κύκλωμα, ο οποίος τροφοδοτεί το αυτοκίνητο με ενέργεια όταν κάποιος κάνει σχόλια ή αναρτήσεις στην ιστοσελίδα του προγράμματος της «Minddrive» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Twitter, Facebook, Instagram και YouTube).
Τα μηνύματα δηλαδή μετατρέπονται σε «κοινωνικά βατ». Κάθε νέος follower στο Twitter τροφοδοτεί το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με πέντε βατ, ενώ ένα like σε μια φωτογραφία στο Instagram δίνει ένα βατ.
Την επόμενη εβδομάδα η Minddrive σχεδιάζει περιοδεία από το Κάνσας Σιτι στην Ουάσιγκτον με το πρωτότυπο όχημα για να προωθήσει το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα.
Για τη μετακίνηση θα χρειαστούν 71.040 κοινωνικά βατ. Δείτε εδώ λεπτομέρειες για την πρωτοβουλία της Minddrive.